Categorii

vineri, 11 noiembrie 2011

Bancuri

Imi spune nevasta intr-o zi:
- Mai Bula,du-te de-mi ada o caldare de apa!
Eu rabd.
- Taie-mi,omule,vreo doua lemne!
Eu rabd.
- Bula,vezi de ce rag vitele alea!
Eu rabd iarasi.
- Vina,barbate,si-i manca!
Aici m-a scos de-a dreptul din sarite!...


- Cum au spart chinezii calculatoarele celor de la FBI?
- A incercat fiecare câte o parolă.
- De ce nu se poate face recensâmnt în China?
- Pentru că imediat ce ai înregistrat unul, se mai nasc încă doi.

Ora de limba romana la o clasa de maghiari.
Profesoara:Istvan, spune si tu o propozitie in limba romana.
Istvan: Dumineca me duc la pedure...
Profa: da’ nu-i bine mai Istvan...
Istvan: Atunci nu me duc...

Seara pe o bancă în parc, un băiat şi o fată. Tipul îi atinge în permamenţă spatele. În cele din urmă ea întreabă:
- Ce faci?!?
- Caut sânii!!!
- Sânii sunt în faţă!!!
- Acolo am căutat deja…
 
Fetele se machiază, se dau cu creme, parfumuri, îşi aranjează părul în cel mai mic detaliu pentru a fi cât mai atrăgătoare.
Băieţii se uită la ele şi zic : “Faine ţâţe!”

Discutie intr-un cuplu. Ea ii reproseaza: te gandesti numai la sex, sex, sex, vrei sa mi-o tragi in toate pozitiile, oricand, oriunde! Stii, eu am nevoie de atentie!!!! A doua zi barbatul intra pe usa si striga:ATENTIIIIEEEEEEE! Te f*t!!!!

Intr-o zi, Scufita Rosie cu Scufita Portocalie merg la plimbare prin padure. La o rascruce de drumuri se intalnesc cu lupul. Scufita Rosie, cunoscand povestea , a luat-o pe unde trebuia ...Scufita Portocalie, necunoscand povestea a luat-o peste tot.

Engleza pentru incepatori: (English for beginners)
Traduceti in engleza: Trei vrajitoare privesc trei ceasuri Swatch. Care vrajitoare priveste care ceas Swatch?
Si acum, pe engleza: Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which Swatch watch?

Un comentariu: